söndag 27 november 2011

Skulle ha haft fler timmar på dygnen!

Kan man säga att helgen har varit hektisk? Jaa det kan man!
Vi kom ned till Stockholm vid 23:00 ca i fredags. Klev upp vid 08:00 för att äta frukost innan det bar iväg till Globen. Vi kom väl dit vid ca 11:00 och for därifrån ca 23:00. Det var helt otroliga shower vi fick se under dagen. Hoppning, dressyr, magi, riddarspel, fyrspannskörning och mycket mer! Under tiden hann vi med mässhallen med hästprylar precis överallt. Men billigt var det inte vill jag lova. Vet faktiskt inte hur mycket vi spenderade på det vi åt och drack men 30:- för en flaska vatten t ex tycker inte jag är billigt.
Tjejerna var iaf både nöjda och trötta när vi for därifrån.
Idag tog vi lite sovmorgon och som tur var vaknade jag 08:30 då vi hade glömt att ställa någon klocka.
Efter frukost och dusch så for vi till Barkaby för lite shopping. Det blev nya jeans till mig och Hasse och en ny väska till mig. Bra presenter alltså.
I skrivande stund rullar vi mot Sundsvall efter ett stopp Gävle där Hasse var på ett jobb i en kyrka. Kändes väl lite märkligt att sitta i fikarummet under tiden.
Nu väntar glögg och pepparkakor när vi kommer hem och mys i soffan. Tror jag ska bjuda in Hasse till min sida av soffan ikväll så man kan slumra så där mysigt.

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar