måndag 13 februari 2012

Önskningar och köphysteri!!!

Jaha då har snart hela måndagen gått då. Idag har jag gjort det lite finare på jobbet med gröna växter, någon vaxduk, ljuslyktor och jag fick gardiner i mitt fönster. Jag har en del kvar att inhandla så det kanske blir en tur i morgon för det sista.
Den här veckan ska det hinnas med en hel del. Ikväll jobbar Hasse först och sen blir det en skidtur om vi hinner. I morgon är det som sagt alla hjärtans dag då man tydligen ska älska mera (hur man nu gör det?) och ge varann presenter.
Visst har det blivit lite smått galet på senare år? Nu räcker det inte längre med något litet gett från hjärtat längre utan man ser reklam där det ska ges ringar mm för 1000-tals kronor om det ska räknas.
Visst tycker jag oxå att det är kul men samtidigt så ska man väl kunna ge komplimanger och presenter andra dagar för att visa hur mycket din/dina kära betyder för dig. Jag köpte hem nya tulpaner idag då de gamla hade vissnat och talade om att de var till oss båda. Enkelt och mer värt när man kan dela glädjen.
Men jag är av samma skrot och korn som andra och självklart hoppas jag på någon form av uppskattning i morgon ;-)


Jaja, vi forsätter. På onsdag är det något öppet hus vi ska på som Hasses firma blivit inbjudna till. Kul! På torsdag är det något Enduro-SM-möte för funktionärer inför tävlingen på Sättna och då jag ändå tänkte åka upp med Hasse på morgonen kan jag lika gärna hjälpa till. =)
Sen är vi äntligen framme vid fredag då den årliga funkisresan till Jämtland "is happening" !!! Ser fram emot det såå mycket. Extra skoj är väl att Hasse ska få följa med den här gången. Han har ju jobbat en hel del matcher för att underlätta allt för mig så han får gå under funkisgänget han med ;-)

Lägger in några bilder från skoterturen under lördagens inlägg om någon vill se :-)

Nu måste jag kolla om det blev någon bakning för tjejerna.

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar