tisdag 21 augusti 2012

Ensamhet, död och smärta. Kanske inte så glatt men...

Ja då äre tisdag och jag har varit gräsänka i 2 dagar.

Börjar med att uttrycka min sorg och medkänsla till mina bröder och många andra som har förlorat vän och familjemedlem idag.
Tycker det är så otroligt tragiskt när unga människor får avsluta sitt liv innan det knappt har börjat och jag förbannar allt vad droger heter!
Hur kan det ens få hända? Jag vet inte och jag förstår det ej.
Blir bara så otroligt deppad när jag nås av detta och känner så mycket med mina bröder som har varit så nära denna person.

Som sagt har jag varit gräsänka i 2 dagar nu och jag måste bara säga att jag beundrar alla ensamstående som tar hand om sina hem och barn själva. Speciellt de med någon typ av skada som gör att man inte fixar allt själv.
Ni kommer för alltid få min respekt nu!!!
Jag mår så jäkla dåligt både fysikt och psykist just nu att jag funderar på hur jag ska fixa jobbet resterande tid.
Men jag är ju som jag är så jag lär väl bita ihop och jobba på så kan tårarna rinna i kudden på natten då sömnen uteblir ändå.
Jag va ju emot Hasses resa till Norge från första dagen men han har en egen vilja och gjorde det han ville.
Bra eller dåligt? Bara dåligt enligt mig men bra enligt honom.
Så är ju livet, vi har alla olika viljor och drifter så ibland krockar de helt enkelt.
Säg nu inte att det ger en massa pengar för det kommer det inte att göra och dessutom skiter jag i det! Jag vill inte att han är där överhuvudtaget. Thats i´t!

Idag hade vi intag av hästarna i stallet själva jag och Tove.
Det gick över förväntan måste jag säga även om några va lite föör villiga att gå in från regnet och studsade mer än jag gillade.
Fast måste säga att jag har tuffat till mig och klappar till eller stannar dem när de inte gör som jag vill. Vem kan ens tro att jag har varit en hästtjej en gång när man läser det här. Säger till mitt försvar att det är över 20 år sedan ( fastän jag bara är 25 år ) "FNISS"

Tjingeling är det jag Alltid avslutar med men inte idag.

Ta var på livet och alla små gåvor det ger mina vänner.

Kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar