måndag 22 april 2013

När enkelt blir svårt.

Nu har jag snart spenderat en hel vecka i smärta och liggande läge.
Jag missar den absolut roligaste tiden på jobbet och klarar knappt av att vara.
Tittade mig i spegeln och insåg att sjukhusvistelse Inte gör en direkt attraktiv heller.
Det må väl vara men att en så enkel sak som att hämta ett glas vatten ska kännas som att flytta på berg känns inte ok.
Ibland önskar man bara att man får ligga ner och bara vara men just nu vill jag bara kunna få sitta upp utan den här sjuka smärtan.
Jag som är så van smärta då jag har det dagligen men den smärtan tillhör ju liksom mitt liv. Den smärtan kan jag hantera på ett helt annat sätt.
Hasse och tjejerna är helt underbara och jag vet faktiskt inte vad jag skulle ha gjort utan dem.
Saknar att inte kunna åka till stallet, saknar arbetskamraterna, saknar att inte kunna stå länge i duschen ja jag saknar det mesta man är van att göra.

Fy sicket bläigt inlägg det här blev. Men en dag kan jag blicka tillbaka på det här och njuta av det lilla i livet istället.

Jag älskar dig Hasse för att du finns här, ställer upp på mig och älskar mig trots att jag just nu ser ut som 7 svåra år <3

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar