fredag 19 oktober 2012

Snabbgenomgång.

Jaha, då är jag sjuk då. Så där lagomt förkyld med hosta och skit.
Inte mycket att göra utan jag väntar snällt på att det ska gå över.

I söndags fick Mira rida på en jättesöt shettis som var i stallet. Hon var så stolt över att få rida lite helt själv utan att någon ledde henne.
På em började hon så i badminton och det var jättekul. Det ända tokiga är att det är en barn/föräldrargrupp där man spelar med sitt eget barn.
Jag vill inte påstå att jag är världens bästa på det här med träffsäkerhet så hennes förutsättningar blev inte de bästa men vi hade skoj ändå.
Nu på söndag är det (som tur är) Hasse som ska hjälpa henne och jag tror att det blir lite bättre.

Den här veckan har jag varit på vårdcentralen och tagit blodprover för att se om jag har någon allergi mot något.
Det som började som någon typ av stresseksem har bara blivit värre och det enda som håller det i schack något så när är kortison och kestine.

Hemmamatchen i fredags blev lika lyckad som den första med en fullsatt Sporthall. Nu hoppas vi att det håller i sig under hela säsongen.

Tjingeling =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar