torsdag 22 november 2012

Clinic och Sollefteåtripp

Igår var vi alltså på clinic med Malin Baryard och Peder Fredricsson på Sundsvalls Ridklubb.
En riktigt lärorik kväll med många bra tips som man kan ha nytta av i framtiden. Fantastiskt bra välordnat och dessutom helt gratis. Klubben kan vara stolta efter en sådan kväll.

Idag var det dax igen för en tripp upp till Sollefteå och dessa nålar. Idag gjorde det riktigt jäkla ont med bedövningen och sen trodde jag faktiskt att jag skulle få ström i nålarna istället.
Tyvärr hade det gått för lång tid sen sist och då är det bara att börja om från ruta 1 igen.
Idag hade jag mamma med mig och det är kul att få sitta och surra en massa under resans gång.
Vill man se var de sätter och hur djupt nålarna sitter så kan man gå till 12 januari i år. Där ligger röntgenbilderna.
Känner mig fortfarande bortdomnad bak i skallen och nacken utom just där nålarna har gått in.

I morgon har vi hemmamatch i Sporthallen igen och jag hoppas på mycket folk och bra basket.
Ja självklart hoppas jag på vinst med :-)

På söndag är det ridskolans dag och då ska Tove och Puzzel rida stafetthoppning. Spännande.
Sen är det fler roliga uppträdanden med och det brukar alltid vara skoj att se på.

Mira ska få kvalitetstid med morfar i helgen så hon kommer må som en prinsessa.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar