fredag 10 augusti 2012

Har en arbetsvecka redan gått???

En hel arbetsvecka har redan gått efter semestern och jag vet inte vart den tog vägen!?
Det finns både plus och minus med den här veckan.
Plusset är vår NBA-Camp och minus är att jag blev tvungen att vara på konoret 2 av de dagarna.
Jag har suttit med på ALLA camper sedan jag började även om jag inte behövs så mycket men oj va kul det är att få följa utvecklingen och ta del i allt som sker.
Den här gången fick jag inte det och det känns sorgligt men  det är väl bara att bita i det sura äpplet antar jag.
Väl på kontoret så gick jag igenom en massa mejl och glädjande nog hittar jag flera meddelanden med underbar feedback och beröm till BARA mig så jag sträcker på mig samt suger åt mig för att jag gör ett bra jobb med våra kunder. Det väger upp det mesta!!!

Idag hade vi hoppträning för Ulrika med Tove och Puzzel. Det gick så himla bra både för dem och Frida/ Marre som också var med.
Efter det så var vi iväg och vaccinerade Puzzel så att allt är klart om och när vi ska tävla för första gången.
Då Puzzel ändå är på tapeten så måste jag säga att jag nu äntligen förstår hur svårt det måste ha varit att sälja honom.
Efter en dryg månad så vet jag att det inte finns Någon annan som skulle va värd att ha honom! Ser inte att vi någonsin kommer att kunna sälja honom så det är bara att hoppas att Mira vill börja rida framöver för han är underbar!
Fastän det är så jäkla trögt att börja jobba så är det skönt när allt blir som vanligt igen. Bara skolan börjar så är man säkert inne i rytmen totalt på bara några dagar igen.
Igår när jag kom hem hade ju Hasse och tjejerna städat en hel del och det är inte så vanligt här så det var en oerhörd lyx att komma hem till ett undanröjt hem.
Helt underbart!
Avslutar med att säga grattis till Svenska handbollslaget som spelar om de ädlaste medaljerna efter vinsten ikväll.

Tjingeling alla glada =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar