lördag 25 augusti 2012

Kan tiden gå fortare?

Ja då är det lördag men det känns inte som helg.
I torsdags så tog jag med tjejerna till Dollarstore och handlade lite innan vi for till Mc Donalds för lite mat.
Sen ville Mira se Sean Banan som uppträdde på det nyöppnade Usport så vi gick för att titta.
Då hon inte såg så mycket så lyfte jag upp henne och det är nog mitt sämsta drag den här veckan.
Jag fick så sjukt ont och hela vänster arm bara skakade och gör fortfarande så jag vet inte vad jag ska göra för att det ska försvinna.
Inte blev det bättre av att mocka skit sedan heller men vad gör man inte för sina barn?
Men de har varit så himla goa med mig och hjälpt till med allt jag har bett om dessa dagar så jag har inget att klaga på.
De är helt underbara!

Hasse har nu varit borta snart en vecka och säger själv att han kommer hem på onsdag eller torsdag men själv intalar jag mig att det inte blir före fredag för då kan jag bara bli glatt överaskad om han kommer tidigare.
Igår när vi pratade i telefon så blev jag så där hård och kantig som bara jag kan bli och det känns inte bra i hjärtat då.
Jag älskar Hasse så otroligt mycket att det helt enkelt blir för jobbigt när han är borta.
Jag vill bara att han ska komma hem igen.

Idag ska Mira åka till en kompis och sova borta så det blir bara jag och Tove hemma. Det som förstör lördagen mest är att vi har stalltjänst ikväll vid 19:30 så det blir lite hackigt med dagen/ kvällen.
Jag vet inte när de hämtar Mira än och sen ska Tove rida en sväng innan middag och efter det blir det alltså en till tur till stallet för kvällsutfodringen.
Jag har den här veckan tankat bilen nästan lika mycket som jag gör på en hel månad och jag hinner nog få i lite till innan Hasse är hemma igen.
Vilken tur att vi har så billig bensin idag. Eller hur var det nu?

Nä nu tror jag bestämt att det är dax för en dusch så får vi se hur vi lägger upp den här dagen.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar