fredag 21 oktober 2011

Fredag!

Äntligen fredag igen! Äntligen basketmatch igen!
Ikväll gästas vi av ett hungrigt Solna som kommer att göra allt för att försöka slå oss på hemmaplanen.
Så jag hoppas att våra drakar är ett än mer hungrigt lag och fortsätter spela ett bra försvar och skjuter sönder matchen tidigt.
Igår kom Mira hem efter skolan och berättade att hon hade blivit inbjuden till en kille i klassen på en myskväll med popcorn, chips och film.
Vad säger man? 7 år och redan hembjuden till pojkar, vart ska det här sluta? Men självklart ska hon få åka hem till honom ikväll medans jag jobbar på matchen. Mammas lilla pussgurka.
Hasse har lovat mig en lunch idag så vi får se vart han tar mig.

Tjingeling =)

2 kommentarer:

  1. Men min lilla pussgurksapa, inte får väll hon mysa med pojkar!!! Bäst att C inte får reda på detta...

    SvaraRadera
  2. Ha ha, ja hon är värre än mor sin. Såååå där tidigt började inte ens jag ;-)

    SvaraRadera