torsdag 20 oktober 2011

Pärlor i massor!

När jag for hem från jobbet idag ringde Hasse och bad mig komma upp till kontoret för att träffa någon.
När jag kommer fram får jag träffa en kille som har en drejerilokal där. Men inte nog med det, han pysslar också med pärlor och hade massvis till salu.
Det var pärlor från Indien, Mexico och USA. Gissa om jag blev lyrisk!?
Jag botaniserade bland alla pärlor en lång stund innan jag var klar. (Eller var jag det egentligen?)
Det blev pärlor för 500 :- och förhoppningsvis en massa ny inspiritation! Jag tror bestämt att hela verktygslådan åker fram ikväll så får vi se om jag lyckas lägga upp några alster här framöver.
Det är så härligt att träffa någon som lockar fram nya idéer i en.
Tjingeling så länge =D

2 kommentarer:

  1. Måste vara först med att kommentera. Pärla på ordentligt, jag behöver nått nytt. Love you

    SvaraRadera
  2. Ja nu ska det bli något snyggt!
    Tack bästis =)

    SvaraRadera