fredag 28 oktober 2011

Fredagsmys eller fredagspys?

Ännu en vecka till handlingarna nu då. Känns jätteskönt att det är fredag och sen väntar en veckas ledighet med tjejerna. Har bara ett orosmoment att tänka på.
På tisdag är det dax för en tripp upp till Sollefteå och smärtkliniken igen. Fasar en hel del för behandlingen då jag vet hur ont det gör och hur obehagligt det är. Det som håller mig uppe är att det förhoppningsvis snart börjar hjälpa lite mer.
Som sagt är det match ikväll så vi får se hur kvällen blir. Antingen blir det fredagsmys eller så blir det fredagspys. Fredagspys är helt enkelt att man är så slut att man slocknar i soffan ;-)
Men jag hoppas på en bra fredag fast känslan säger annat.
Tar till melissa Horn här: Jag försöker men jag förlorar varje gång.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar