söndag 23 oktober 2011

Vilken dag!

Det blev en sjukt lång dag idag och jag är helt slut både fysiskt och mentalt.
Det som skulle bli ett arbetspass på 4 h blev ett på 6,5 h och det tycker inte min kropp om.
Mitt i arbetspasset fick jag åka hem med Mira som skulle på spökkalas.
Lilla prinsessan förvandlades till en "djävulshäxa" och blev riktigt cool i sin outfit.
Men ska man skriva om lite roligare saker så blev Tove placerad som 6:a idag på de lokala hopptävlingarna och fick jättemycket beröm.
Någon sa att hon gör det riktigt bra på en ridskoleponny med tanke på att de andra rider ponnys som de faktiskt rider varje dag och tävlar på flera gånger per år.
Det som är lite synd är att hon tappade en tredje plats pga materialfel som vi missat. Skärmen på hjälmen har åkt ned så de kunde inte se hennes blick och det gav såklart avdrag då det idag var stilbedömning.
Så idag är jag en stolt mamma (vilket jag ändå är varje dag)
Ikväll blir det alltså en tidig kväll som ni förstår.

Tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar