torsdag 27 oktober 2011

Tid och snart Halloween!

Delade en historia på facebook som jag hittade och tänkte på det här med tid. Hur mycket tid delar vi med familjen? Är det tillräckligt eller viftar vi undan tiden med tanken att vi hinner sen? Jag är nog lite så, tror att jag har mer tid sedan. Men så är det ju inte. Tid försvinner allt eftersom så det kanske är dax att ta vara på tiden vi har.
En tankeställare som faktiskt förstärks efter att ha sett Rosa Bandet-galan igår.
Hur som helst så är det riktigt tråkigt väder ute idag så nog lockar Birsta City lite idag efter jobbet.
Måste bara skjutsa iväg Hasseman på nå tjosan han ska på först. Det är även hög tid att införskaffa årets pumpa också så då kan jag slå två flugor i en smäll. Tjejerna började tjata igår om allt jag måste fixa inför Halloween. Åh, vad jag tycker det är kul att fixa med sånt här. Måste leta reda på allt material bara.

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar