tisdag 18 oktober 2011

Sova, vad är det?

Börjar bli otroligt slut i huvud och kropp då jag inte får sova så mycket som jag skulle behöva.
Lägg där till alla mina funderingar jag har haft en längre tid om livet och kärlek så kanske bilden klarnar.
Då har jag inte ens nämnt smärtan som är den stora boven till sömnlösheten.
Nåja, jag har ju iaf ett roligt jobb som jag får gå till varje dag och det är det tyvärr inte alla som har.
Den här veckan måste jag ta itu med Toves alla tävlingskläder då hon har hopptävling på söndag.
Tycker det var bra mycket enklare då hon tävlade i enduro och man bara kunde spola av kläderna efter en tävling och sen tvätta upp dem.
Nu får man slita ihjäl sig för att byxorna ska bli rena. Hur tänkte man från början med att välja vita kläder som tävlingsutstyrsel inom ridning?
Efter jobbet blir det en tur ut till IKEA då jag har varit så duktig i helgen och rensat ur i några garderober så nu är det dax att fixa till med någon trådback för att få lite ordning.
Tjingeling så länge :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar