lördag 22 oktober 2011

Leksaksaffärer...

Varför, varför, varför har de inte några fåtöljer med ett tidningsställ utplacerade på alla leksaksaffärer? (Hasses idé)Då skulle man kunna sitta ned och koppla av medans barnen gick runt och tittade på allt de vill ha.
Jag är helt slut efter att ha spenderat ca 1,5 h med Mira på Toy´sRus.
Vi skulle köpa en present till en pojke men jag tror hon tittade på allt annat tjejigt tills jag sa att nu måste du välja present för annars blir det ingen.
Är så sugen att plocka fram alla pärlor ikväll men jag vet inte om orken finns. Dessutom ska vi väl vara ute i stallet vid ca 8:00 imorrn så här blir det en tidig kväll trots att det är lördag.
Tänkte skriva om en grej från i somras men det får bli vid ett senare tillfälle.

Tjingeling så länge =)

2 kommentarer:

  1. Men Mia på Toys har dom ju en soffa med bord man kan sitta vid. Den står borta vid elbilarna.

    SvaraRadera
  2. Det har jag missat totalt! Får uppsöka den nästa gång =)

    SvaraRadera