tisdag 25 oktober 2011

Nu öppnar de!

Idag öppnar alltså Dollar$Store här i stan. Jag funderar nog på om det blir en tur dit sedan men det lär väl vara packat med folk antar jag.
Annars tycker jag om Birsta City på tisdagar. Många bra erbjudanden och man kan äta middag till ganska bra priser hela familjen då de bjuder barnen på mat vid betalande vuxen. Såg i ST idag att Intersport hade ett bra erbjudande på huvtröjor för barn och sådant går ju alltid åt året om.
Annars tänkte jag nog försöka få till några fler smycken ikväll. Kanske något matchande armband till ringarna jag gjorde igår. Hur som helst kan jag inte ha fulla köksbordet med pärlor och tänger. Jag måste nog få till ett eget skrivbord som jag kan hålla till på med mitt pärlande.

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar