tisdag 3 april 2012

Jävla skit.

Ja idag känns det inte så himla bra.
Basketsäsongen tog slut allt för fort och det känns som en evighet till vi kör igång nästa säsong. Att försöka tänka 6 månader framåt är inte det lättaste.
Men planeras för en massa saker ska det göras ändå.
Först på tur står en avtackningsfest för alla våra otroligt duktiga och glada funktionärer som alltid ställer upp. Vi får se vad det blir i år men jag brukar komma på saker de uppskattar så det blir nog bra.
Sen ska nya platslistor göras och jag har även en idé om att göra om alla kort inför nästa år så det finns nog att göra ändå.

Ibland får jag lätt panik över saker som sker och det kan vara så små saker som: ett ord, en fras eller bara tanken på en plats som får mig ur balans.
I söndags inträffade ett sånt tillfälle och fast jag vet att det inte ska störa mig så Gör det faktiskt det.
Jag måste hitta ett sätt att bli av med dessa panikattacker men det är inte lätt. Det ska bli skönt att komma iväg utomlands med familjen och inte behöva tänka på annat än vad vi ska göra just den dagen.
Appropå resan så var vi in till SJ igår och det var inte några problem att boka om tåget men då kan vi inte åka hem förens morgonen efter och det betyder alltså att vi måste ha ett boende när vi kommer hem med.
Men det löste sig så nu ska vi bara ha ett boende på nervägen så vi slipper sitta på Arlanda i 12 timmar.
Använder min standardfras: Allt löser sig sa han som sket i vasken!

Blev iaf glatt överaskad på fikat i morse då chifen säger att vi blir lediga på torsdag. Härligt med en extra dag ledigt så här till påsk.

Skickar med er ett ordspråk på vägen:
Kärleken är vårt livs största glädje och sorg. Den Är livet.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar