tisdag 24 januari 2012

Flytt

Ja idag gick hela flyttlasset till nya stället. När jag gick hem för dagen var det fortfarande kaos med allt möblemang och data-anslutningar.
Jag hoppas att vi får till så mycket som möjligt imorgon. Hur som helst var det skitkallt där idag och jag hoppas verkligen att det berodde på att dörren till trapphuset stod öppen till viss del. Annars får jag nog skaffa någon filt att ha där. Parkering har ju löst sig men det känns inte så bra att betala 675:-/ mån för att jag är beroende av motorvärmare. Det betyder krasst att jag sänker min lön/ mån istället för att det blev bättre. Men det är fina lokaler iaf.

Ikväll har jag försökt göra ett ryck här hemma med allt som står framme men då det är så kallt är det inte så lätt att få upp alla julkartonger på vinden. Det skulle ha skett mycket tidigare men det kommer alltid annat i vägen. Vi får hoppas på lite mildare väder framöver.
Tycker faktiskt att det är skitkallt ute nu och det är så lätt att man glömmer att ta tabletter i tid. Jag vet att det är januari och att det brukar vara kallt då men jag gillar det inget mer för det.

Tänkte lägga ut lite foton i morgon från både gamla och nya stället så att ni får se skillnaden.
Skoj att jag närmar mig 3000 incheckningar måste jag säga! Det blir nog till att fira lite snart igen. Kanske redan till helgen ;-)

Tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar