söndag 22 januari 2012

Så är då helgen slut.

Helgen har rusat iväg med svindlande fart.
Idag har jag mest legat i soffan och tittat på skidåkning. Hasse tog en tur på skotern tillsammans med pojkarna.
Sen fick jag skjutsa iväg Tove och Josse till Norrbäcken i Kovland för att de skulle rida. Ännu ett stall är avverkat alltså.
Orkade faktiskt inte laga mat idag och var så sugen på kinamat så det blev till att beställa från Cherrywoken.

Imorgon är sista dagen på kontoret innan vi flyttar in till stan. Vemodigt men samtidigt skoj att få nya fina lokaler mitt i stan. Det enda som bekymrar mig är att jag fortfarande inte har någon parkeringsplats men det löser sig säkert.
Imorgon kör det ihop sig en del. Vi har match så då ska jag vara på plats senast 17:45. Hasse har både kontorsarbete och ett möte på kvällen. Om man då lägger till att Mira ska följa med en kompis hem efter skolan och ska hämtas där 19:00 (alltså precis när matchen ska börja)så kan ni förstå själva att det inte riktigt går ihop.
Men optimist som man är så löser sig även det med.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar