fredag 20 januari 2012

Tro eller inte?

Fredag igen då.
Har haft en tyngre vecka igen men ändå är jag ganska lugn. Fick ett erbjudande från en person att "ordbajsa" när jag ville och det har jag gjort. Så skönt att ha den personen som ger ett nytt perspektiv på mina funderinga. Det är en person som ger mig styrka och hjälp när det behövs som mest.
Jag älskar alla som ställer upp men den här personen får mig att tänka på Mig och det är något jag behöver.
Så ett stort tack till dig vännen, det hjälper!

Sen måste jag bara berätta en historia som kom från Smurf idag när han pratade med bästis (smurf är 4 år)!
S: Varför är inte du gift mamma?
B: Jag har kanske inte hittat en sån kille.
S: Men du har ju mig.
B: Men en förälder får inte gifta sig med sitt barn
S: Men Hasse är ju gift med SnyggMia!
B: Men Hasse är ju inte pappa till SnyggMia.
S: Är han inte?

Kan man annat än älska sin gudson?
Hasse sa "snorunge" istället ;-)

Skulle det inte va så långt så gick jag en sväng med boxen och lyktan nu...

Tjingeling goa vänner! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar