torsdag 19 januari 2012

Ut och in

Vart börjar jag nu då?
I tisdags så kom tydligen en "färghäxa" på besök här och stal all färg från Miras TV. Märkligt men vi tog med oss tv:n till MediaMarkt och fick byta ut den till en annan.
Efter det var vi och tittade på stavar till Hasse som har börjat åka skidor igen. Det är ju sjukt dyrt med sådana prylar.
Idag for vi iväg och fotade oss för att få nya körkort. Det här blir mitt 4:e körkort sedan jag tog det första gången.

Har haft den där gnagande känslan ett tag nu och försöker peppa mig själv så gott det går men det hjälper föga.
Tiden läker alla sår sägs det. Bullshit!, den som sa det måste ha vart full iallafall.
Börjar tro att fb förstör mer än det gör nytta och funderar på att ta bort... Nä nu pratar jag som en sopa igen.

Ikväll har jag iaf suttit och spanat runt på Bubbleroom. De har så mycket fina kläder som jag vill ha. Vi får se om jag lägger in en beställning framöver men jag måste nog sålla lite bland allt utvalt först ;-)

Nu är det CSI så:

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar