lördag 21 januari 2012

Kom igen!

Börjar med att fortsätta med gårdagen. Den blev bara så där bra som man vill. Ok, jag va väl lite kinkig men inte arg iaf.
Idag var vi och tittade på några av skotrarna Hasse vill ha och sen handlade vi kalasfina skor till mig.
Sen köpte vi allt som var kvar för att laga middag. Det blev lammracks med sparrisrisotto och gremolada och en chili/chokladsås. Lite för mycket citron annars var allt perfekt.

Vi hämtade upp Josse innan vi lagade mat och jag hade liksom räknat med henne. Det är väl min 3:e dotter kan man säga. Jag har alltså 4:a barn och jag älskar det.

Sen har jag min hemliga vän som hjälper mig.
Kan inte vid ord säga vad det betyder för mig för det finns inte!
Hasse skulle ut på skoterbus ikväll men fick med sig 2 tonårstjejer så bus kan vi nog ta bort.

Själv väntar jag på ett svar och att familjen kommer hem...

Tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar