måndag 5 december 2011

Blanda leken för en ny giv.

Börjar med att berätta om att vi vann ikväll! Tycker det är synd att Uppsala förlorar en av sina bättre spelare bara, vår forna Dragonspelare Johan Jeansson. Jag tror faktiskt att hans medverkan hade lyft vårt eget spel lite mer.
Sen måste jag passa på att gratulera ännu en gammal Dragonspelare med fru: Liam och Amy Rush blev föräldrar till en tjej i helgen!

Har ju haft en låg period ett längre tag men på slutet har jag känt att allt har fallit på plats igen.
Då blir det lite jobbigt att ibland mötas av ignorans ibland. Jag har ibland provocerat fram olika situationer men på sista tiden har jag bara varit nöjd. Kanske man inte ska nöja sig. Det kanske är då man möts av det jag har mött.
Jag är Lycklig och vill dela det utan hemligheter men ibland så vill inte andra dela din lycka. Jag älskar, alltså lever jag. Att bli älskad är det inte alla som får känna hur det känns så ut och leta reda på Er kärlek! Den finns för alla!!!

Tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar