onsdag 21 december 2011

Nu är det nära

Hej och hå vad det går undan. Redan onsdag och tomten kommer på lördag. I måndags kväll var Tove med en kompis i Birsta för att köpa julklappar. Jag och Hasse passade på att köpa de sista klapparna så nu är allt klart, förutom till klanledaren. (Hasses morfar)
Efter att ha gjort en koll på allt vi har handlat så måste jag säga att min pappa får den finaste julklappen. Kanske inte den dyraste men jag skulle själv vilja ha den då den är så fin.

Själv mår jag så där underbart bra och ser fram emot en härlig jul tillsammans med familjen. Julen handlar om så mycket mer än bara paket. Att ha flera dagar då man bara myser och umgås som man gör juletid är helt underbart tycker jag. Love is in the air.

I morgon jobbar vi halvdag vilket innebär att jag jobbar 2 timmar och sen är det julledigt fram till 27:e då vi har match igen. Men sen är det ledigt igen =)
Jag och mina prinsessor ska göra lite julgodis men vi får se vilken dag det blir. Troligtvis fredag så att allt inte hinner ätas upp ;-)

Igår började jag med projektet att få ordning på Miras rum men det är inte så lätt då jag slänger en sak och hon plockar tillbaka den igen. Jag förbannar verkligen McDonalds leksaker de här gångerna. Idag tänkte jag åka direkt hem och röja undan innan de slutade men då ringer Tove och säger att de fick sluta tidigt så tji fick jag.
Nu tror jag att jag ska vila en stund och sen får jag hitta en lösning på problemet.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar