fredag 30 december 2011

Kan bara älska!

Vad ska jag börja med?

Tove blev 4:a på tävlingen igår och det var bara äldre som red på häst som var före henne så det var superbra! Det roliga är att hon får så mycket beröm! Inte bara som ryttare utan av de yngre tjejernas mammor som tycker att hon är jätteduktig med alla nybörjare.
Vi har alltså lyckats med hur viktigt det är med att hjälpa andra.

Själv fick jag en dipp igår igen, eller den har väl legat på lur flera dagar men bröt ut igår.
Jag kan bara tacka min make att han står emot och står fast som en hundraårig ek.
Jag är lyckligt lottad som har honom och ändå förstör jag mycket pga mitt jäkla psyke.

Hur som helst har jag lagat en massa mat idag inför morgondagens nyårsfirande. Det mest intressanta blir nog förrätten som är helt ny men wtf! Man lever bara en gång så den blir säkert superbra. Annars har vi oxfilé så vi blir mätt och desserten är ju en klassiker som inte går att misslyckas med =)

Nu mina vänner laddar vi för årets sista dag och jag hoppas den blir helt amazing för er alla!
Kisses for you och...

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar