tisdag 6 december 2011

Låt känslan stanna kvar.

Vaknade i morse med en sån där bra känsla som man kan ha.
Ni vet sådär att man inte vet vad det är men det bara känns så bra. Jag hoppas den stannar kvar länge.
Idag bubblar en massa tankar runt så det får bli lite så där hattigt skrivet men vad gör väl det?

Skulle vilja ha en massa (eller iaf 3 dm) snö nu. Vill kunna se vägkanten när jag kör bil i mörkret och det gör man knappt nu. Sen blir det så mycket roligare för barnen då också. Mira bara längtar efter att ta fram sin madrass och åka i backarna och jag vill ha en vit jul.

I helgen blir det party igen och det ska bli riktigt skoj att gå på något man aldrig varit på tidigare. Ja alltså fest har jag varit på men inte något liknande vi ska på i helgen. Jag tror det kommer att bli skitskoj och jag vet att det kommer några fler jag känner så det är bara att köra på.

Den senaste tiden har jag gått upp och ned i vikt som en jojo och pendlat mellan 56-60. Det blir ju lite jobbigt med byxor som ena dagen passar och nästa så hasar de ner. Nu kommer säkert en del tycka att det måste vara toppen att tappa vikt utan att göra något men det är det inte.
Jag trivs ganska bra när jag väger 58-59 och håller mig gärna där.
Hur som helst så verkar min kropp ha lugnat ner sig nu och jag står hyfsat still i vikten. Skönt.

I em ska vi ta ned alla julsaker från vinden så att jag kan påbörja vårt julpyntande.
Jag har en förmåga att sätta upp glitter typ överallt och det har blivit några fler girlanger inköpta även i år. Jag har inte plats för alla men valmöjligheten är iaf stor. "skratt"

Oj vad blandat det blev! Men jag sa det redan i början så =)

Avslutar med att säga: Mitt hjärta är sprängfyllt av kärlek till alla jag älskar och speciellt en.

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar