torsdag 1 december 2011

Ibland är väntan lååång...

Kan inte förstå hur vissa veckor bara rusar iväg medans andra segar sig fram som en snigel som somnat efter vägkanten.
Jag vill ha fredag eftermiddag NU.
Samtidigt är jag ju lite stressad då jag fortfarande inte har hittat någon klänning att ha på mig och efter att ha betalat räkningar/huslån på smått ofattbara 25000:- igår så lutar det åt att det blir en djupdykning i garderoben istället.
Ser fram emot en kväll med show och mat och tycker det är bra att det är fler man känner än bara "firmafolket" som ska vara där. Då har man fler att umgås med =)
Hoppas vi får en riktigt fin svit, fast alla deras sviter brukar vara fina.
Sen blir det intressant att se hur vi får till det med logistiken av Tove och Mira imorgon.
Mira ska bli hämtad av barnvakten så nu ska vi bara lösa Tove så kanske vi är på hotellet till 15:00 vi också i år.
Alla brukar vara ombytt och klar i princip när vi anländer i vanliga fall.

Igår kväll satt jag och Hasse som vanligt i sista minuten och slog in paket till tjejernas paketkalendrar Och som vanligt är de inte klara så idag blir det en tur för att hitta passande små grejer.

Idag har tjejerna friluftsdag på skolan med skridskoåkning och jag kan ju inte säga att jag blev förvånad över att Tove inte kunde ha sina skridskor medans mina var för stora för henne.
Det var bara en sak att göra igår alltså. Japp, ut till Birsta och hitta ett par nya. Tur att Mira har ett par som man kan växa i så hennes passade iaf.
Hörs och syns.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar