lördag 10 december 2011

Partytime.

Jag som skulle skriva om Njurundakåsan  i förrgår har inte lyckats skriva en enda rad i bloggen.
Kåsan går iaf av stapeln idag och jag skulle tro att det blir en blöt sådan med detta väder ute. Men publiken får se mycket bra körning och antagligen en del fastkörningar kan jag tänka mig.
Själv stannade jag hemma (om jag inte tar en tur ut senare) då jag tänkte försöka fixa till mig inför kvällens festligheter i tid.
Funderar på om jag måste ta en sväng ner på stan sen eller om jag ska skita i det. Vi får se hur det blir.
Ser fram emot en kul kväll och hoppas på fullt ös från början till slut.
Igår hade vi middagsgäster här på tjälknöl och potatisgratäng. Kul att få tacka för all hjälp vi fått med katterna med en god middag. Som vanligt så planerade jag och Helena in vad vi måste göra framöver så nu är det bara att se till att vi gör det också. Våra planer har en tendens att bli framflyttade hela tiden.
Nej nu måste jag sno ihop en travrad så att möjligheten till vinst åtminstonde finns =)

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar