tisdag 29 november 2011

Jäklar vad kul!

Oj vilken dag!
For på jobbet som vanligt i morse och gjorde det jag ska göra innan jag for hem för en dusch.
Sen bar det iväg till frisören först som fixade med håret. Kanonfint tycker jag det blev.
Efter att ha varit på Sax & Kam så gick jag ned till Face för att få min min make up.
Riktigt roligt att bli sminkad av någon annan efter vad man ska ha på sig.
Lägger in några före- och efterbilder här.
 







Sen blev det en ganska lång paus innan det var dax för själva visningen så jag och Hasse hämtade tjejerna och åt lite innan jag for ner till butiken Flash för lite info och själva visningen.
Jäklar vad nervös jag/ vi var innan men sen var det bara att gå, "posa", byta om och gå igen.
Det gick undan så jag förstår nu hur stressigt modeller har det.
Hasse och Mira var där samt svägerskan Ingela med Nathalie för att titta så nog blev det extra pirrigt.
Som vanligt hade vi glömt kameran och de bilder Hasse tog med mobilen blev inte så bra. Får se om de går att fixa till i något program sen.
Nu är det iaf gjort och det var hur kul som helst måste jag säga!
Kanske blir det fler gånger, vi får väl se ;-)

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar