torsdag 31 maj 2012

Heliåsgalan!

Oj vilken fantastisk gala eleverna på Heliås hade satt ihop.
Tiden gick nästan för fort och den här timmen vi satt där var nästan magisk.
De bjöd på en resa från 50-tal med Grease fram till idag och Euphoria.
Mitt största misstag var att (naturligtvis!) glömma kameran så det blev bara fotat med telefonen.
Jag filmade ett av Toves framträdande men datorn vill inte ta till sig den så vi får se om jag lyckas få in den ändå via telefonen sen.

Här kommer iaf en del bilder:

Förbandet som kom från Heliås Ånge.

Killarna i Grease.

Tjejerna i Grease.

Gruppen som spelade från Heliås Sidsjö.

ABBA-gänget.

Fortfarande ABBA.

Avslutningen med att alla sjöng Euphoria samt dansade runt.

Min vackra Tove klädd för Greasenumret.

En helt Amazing föreställning med ett otroligt engagemang av eleverna!
Jag är så tacksam att man har fått tagit del av denna kväll.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar