onsdag 16 maj 2012

Vad säger man?

Delar med mig av en konversation med Mira under middagen idag.

Vi: Mira, leker du inte med Oskar längre?
Mira: Nää, han har gjort slut med mig.
Vi: Varför då?
Mira: Ja vet inte.
Vi Är han ihop med någon annan?
Mira: Ja, med Lina, och han va med henne samtidigt som han va ihop med mig men hon är inte snäll då bara Oskar får spela spel på hennes telefon.
Vi: Ja men du hittar nog någon annan...
Mira: Ja jag har varit ihop med Philip...
Vi:Jaha, han du har cyklat till? Är ni ihop nu?
Mira: Ja han men jag har gjort slut med honom. Men alla sa att han blev snällare mot alla när vi var ihop. Hummm, går våran lilla fröken i ettan?
Menmogen som hon är så är hon inte orolig utan köper det vi säger om att hon snart hittar en annan :-)

Jag har säkert glömt hälften då detta inträffade för en stund sedan men helt ärligt.......... lite förvånad blir man ju ;-)

Kan man annat än att älska detta yrväder som bara Är? Jag bara älskar mina barn för det de är =)

Tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar