söndag 6 maj 2012

Söndag igen!?

Jaha då var det söndag igen då.
Funderar på vad den här helgen har bjudit på men måste nog säga att den har varit ganska lugn.
I fredags var Tove och provred hästen igen men vi är nog inte helt säker på att den är rätt så vi ska nog ringa och få titta på några fler först.

Igår for vi ut på NorthCar på dagen och tittade på hojar och bilar. Sen blev det grillat innan kvällen avslutades i soffan framför TV:ndå Tove hade dressyrtävling idag.
Det blev alltså en tidig morgon idag och Hasse har som vanligt turen att han får kliva upp tidigast för att skjutsa ;-)
Idag var det maskeradtävling i lag och det tackar jag för då jag tycker dressyr är så in i bängen tråkigt. Tacka vet jag hoppning där det händer lite grejer hela tiden.
Hur som helst så gick det inte bra idag utan det blev en sista plats. Men man ska hamna där ibland med och dressyr är inte Toves starkaste gren heller.
Sen blev det söndagsmiddag som vanligt, alltså tacos och jag fattar inte varför man måste smocka i sig så mycket att man blir helt jävla orörlig sen. Men gott är det :-)

Nu blir det till att slöa i soffan resten av kvällen och ladda för en hel arbetsvecka igen.
Fatta att veckorna framöver består av fullvecka, kortvecka, fullvecka, fullvecka, kortvecka, fullvecka och avslutas med kortveckan midsommar.
Sen är det sommar mina vänner!
Känn på den ni :-) Med de glädjande orden avslutar vid den här helgen.

Tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar