tisdag 8 maj 2012

Ny vecka igen.

Då har en ny vecka börjat igen då.
Idag hade vi tårta på jobbet då allas vår basketÖhrn fyllde 65 år i lördags.
Dagen flöt på ganska bra trots att man bara längtade efter att komma ut i solen.

När jag kom hem så ringde jag på ännu en häst som Tove ska provrida. Den förra klickade det inte riktigt med och idag fick vi höra att det var bra att vi sa nej då den hästen inte skulle ta Tove så långt. Det måste ju betyda att ridskolan tror en del på henne och har vissa förväntningar på den häst vi eventuellt ska köpa.
Både kul och skrämmande på samma gång.

I helgen tog vi bort plåstret på Hasses arm och idag är det så himla blått runtom. De måste ha klämt ihop ordentligt när de skulle sy ihop. Tur att blåmärken försvinner.

Kan iaf tala om att jag snart har duschat bort all färg från kroppen så nu måste jag nog släppa ut det sista av sol och värme som jag smugglade med mig från Egypten. Vill bli brun igen ju. Skratt!

Jaha ja. Då hela bloggen vägrade samarbeta med mig igår och jag inte hann publicera så får jag fortsätta idag istället.
Bloggen måste ha vart så där kinkigt tjejsur igår ;-)

Har en fundering på om det bara va vi som inte var på Vårmässan i helgen? Jag sa till Hasse att jag inte orkade gå runt och titta på en massa prylar i en trängsel som får det att krypa i kroppen då allt bara står still och man inte kommer en cm framåt för att folk bara tvärnitar framför en.
Jaja, det är bara min egna åsikt.

Sen måste jag bara säga att ibland känner jag mig som en helt värdelös mamma. Mira fyllde år i mars och har fortfarande inte haft något barnkalas som det var lovat.
Men först så hade alla andra inbokade kalas så att det inte passade och sen kom ju den där olyckan i påskas i vägen. (Vet ni inte vad jag pratar om nu så hittar ni det inlägget i början av april.)
Sen for vi som sagt utomlands och nu är det maj redan.
Kanske dax för den här mamman att ta sig själv i kragen samt sparka mig själv i arslet så det blir ett kalas någon gång.
Måste ta och ringa Drakborgen för att boka in det här nu.

Tjingeling alla glada =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar