torsdag 31 maj 2012

När fan ska man lära sig?

Klev upp i morse med en enorm värk.
Vet inte riktigt hur jag tänker när smärtan gör att det tåras i ögonen och man blir lätt illamående bara av att röra sig och ändå åker jag till jobbet.
Jag trycker i mig två tabletter och hoppas att det ska klinga av lite men vet ju att det inte gör det.
Då vänster arm nu är rejält bortdomnad så bara Måste jag ringa och boka en ny tid i Sollefteå. Men det är klart att det tar emot när jag vet hur det är att åka dit.

Nä nog om min jäkla självömkan nu. Många har det bra mycket sämre.

Ska ta en till tablett och sen ska det laddas för showen ikväll. Det ska bli jättekul att se vad eleverna har satt ihop.
Idag på dagen skulle de ner till Tonhallen för att öva och sen ska de äta på stan tillsammans. Tycker det är skitskoj att de umgås så mycket allihopa i klassen.

Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar