onsdag 2 maj 2012

en resa i bilder.

Nu ska vi se om vi kan få med lite bilder från resan.
Jag tycker bara inte om att skriva på lilla bärbara och inte är jag helt hundra på vart jag har sparat bilderna heller. ;-)
Vi får se hur många bilder det blir för jag ska inte lägga upp alla 500-någonting som vi har knäppt =)

Let`s go...
Äntligen på väg!

Vi har iaf En vinge ;-)

Tjejerna testar lilla poolen.

Det här gjorde skitont!

Är man riktigt trött så kan man faktiskt somna
på en avdelare i betong :-)

En av de fina handduks-dekorationer
vi fick på rummet.

Tjejerna i snygga huvudbonader av
handdukar under båtturen.

Otroligt läckra (ofarliga) lila maneter.

En av de vilda delfiner vi såg.
Vackra djur!!

Hasse och Tove snorklar.

På väg upp i båten igen.

Badstopp på Giftun Island.

Jo, jag badade ibland ;-)

ALLA älskade Mira. Här får hon styra en båt.
Hon sitter på motorn.

Ibland var det skönt med skugga med.

I kö till Egyptens bästa pizza =)

Mat på Hard Rock Café!

Bredvid Rod Stewards kavaj.

Tjejligan :-)

Kväll på hotellet.

Galen Hasse!

Galen Tove!

Galen jag =)

Tokig Mira!

Vår bästa servitör.

En till vän vi fick. Bästa Dahi.

Nyflätad Tove.

Mira är nästan klar.

Nyflätad Mira.

Glad? Joodå =)

Glad och snygg make :-)

I poolbaren. Mysigt kan man säga.

3 tjejer njuter av solen med glass.

Miras hennatatuering

Toves tatuering. Förvånande, en häst ;-)

Hotellområdet.


Dromedaren tjejerna red.

Dromedaren Oskar är nog lite trött och måste gäspa lite ;-)

Mira provar magdansdräkt.



















Jag vet inte varför bara en del bilder kom med men jag får väl lägga in fler sedan. Nu vill inte ens texten ligga där den ska. Jaja, en amazing resa var det iaf och det kan inte ens skitbloggen förstöra ;-)

Jag avvaktar med helgen som var tills imorgon då den är ett kapitel för sig.

Tjingeling alla goa där ute =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar