fredag 10 februari 2012

Åh härliga helg!

Så var det då äntligen helg!
Idag blev det en ny tur till Birsta men nu för att handla lite prylar för att göra fint på jobbet. Hittade inte allt jag skulle köpa trots att jag var på flera ställen men en del nytt blev det iaf.
Sen var det basketmatch ikväll och det blev lite speciellt i insläppet då vi skulle handplocka en med en särskild biljett som vann ett presentkort på Invito.
Vi väntade och väntade tills det dök upp en tjej med rätt biljett. Först tyckte hon att det var pinsamt att måsta hämta ett pris men sen hade hon blivit jätteglad. Jag såg tyvärr inte själv när hon hämtade priset.
En ny skön hemmavinst blev det och jag är helt säker att killarna har spelat ihop sig perfekt inför slutspelet när det behövs som mest.

Nu sitter vi som 3 hösäckar (Tove sover borta) i soffan och ska försöka planera in vår tidiga Alla Hjärtans Dag-middag. Men då det är utlovat fint väder så blir det en skotertur med fika på dagen först. Känns som att morgondagen kommer att bli helt superbra!

Vet inte när vi ska hinna handla maten och laga den men som vanligt: allt löser sig sa han som sket i vasken ;-)
Nu sjunker jag ner djupare i soffan och myser till med lite vin :-)

Tjingeling för ikväll =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar