lördag 11 februari 2012

Vilken underbar lördag!!!

Vilken dag det har varit! Klev upp och såg solen lysa så där vackert som den bara gör på vintern.
Fort som attans for vi iväg och handlade och sen bar det iväg på en skotertur.
Vi åkte en bra bit och de som säger att det bara är att Åka skoter de vet inte vad de pratar om. Man jobbar hela tiden med muskler man inte vet att man har. Blev lite för guppig åkning för min nacke men oj vad skoj vi hade!
Med en bra tilltagen fikaryggsäck hamnade vi helt perfekt och den här dagen är helt fulländad vill jag lova. Hasse sa att jag skulle luta vänja mig med dessa turer bara. Undra Oman vill ha dem för sig själv? :-)
Glöm det älskling... ;-)

När vi äntligen kom hem så är jag helt slut. Måste citera Mira den här gången. (Båda våra döttrar har kommit med många uttryck som vi för Alltid kommer att minnas och det här är ett.)
Så här slut är jag alltså: Mira: Pappa, kan du hålla i IPaden åt mig för jag ska se på film och orkar inte hålla i den själv ;-) Förstå hur slut jag är!

Tanken var att vi skulle dricka champagnen ikväll men den får nog vänta då skallen säger nej till det.
Det blev en supergod hjärtemiddag med mycket kärlek och nu får vi se vad själva <3-dagen har att erbjuda.
Efter vad jag hört så kan det bara bli bra!






Några stycken blev vi iaf.


Hasseman och Mira


Mirapira =)


Kram och Tjingeling på er alla =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar