torsdag 2 februari 2012

Har haft mycket att fundera på ett tag nu igen.
Söker svar som inte kommer och försöker få hjärnan på andra tankar. Inser att livet är fyllt av prövningar som man måste gå igenom. Min närmaste har det inte heller lätt.
Tänker jag för mycket? Jo, så är det nog. Får inse att jag är överanalytisk och för kontrollerande. Att försöka ändra på allt är svårt då jag är som jag är. Att bli skrattad åt bakom ryggen för att jag älskar det liv som man byggt upp känns inte heller bra.
Nu gäller det att finna rätt väg och försöka fokusera på dem jag älskar och inte bara sitta och vänta på något som kanske inte händer.

Som sagt mycket att fundera på, t ex att AF var här på möte tidigare. Att ha det fortsatt hängande över mig när jag trodde det skulle bli klart idag suger. Nu väntar en vecka till med nervositet innan svaret kommer.

Bläääk vad tråkigt det blev nu då. Men ibland måste man skriva ned en massa skit också för att kunna se sen att allt kan bli bättre.
Får se om det kommer en gladare uppdatering ikväll efter skidåkningen (hoppas på lite varmare väder bara) eller om det blir imorgon.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar