onsdag 15 februari 2012

Planerar för fullt...

Vilken dag det har varit. Har varit och shoppat lite mer till kontoret idag. Det kommer att bli riktigt bra och snart kan vi nog ha invigningen med öppet hus.
Sen har vi kollat lite mer på resor. Får tjejerna ledigt så drar vi iväg 19:e april. Så himla skönt!!! =)
Nu ska vi bara bestämma oss för ett av de två hotell vi har tittat på.

Sen har vi varit iväg på Jotechs redovisningsfirma "Saldo"s invigningsfest i nya lokalerna. Mycket god mat och dryck. Blev kanske lite fel att grunda skidåkningen med 2 glas vin men wtf! Man lever bara en gång och som sagt, det blev ju skidåkning ändå.

Då kommer vi då till skidåkningen. Minus 14 grader är inte helt optimalt varken för luftvägar eller spårmässigt. Idag testade jag Toves stavar och det var det sämsta jag har gjort! Jag fick Ingen kraft att ta mig uppför backarna med så idag var det inte så kul.

Ger mig själv en klapp på axeln för att jag åkte i denna kyla.

Nu fortsätter jag att drömma mig bort ett tag ;-)

Tjingeling alla glada =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar