måndag 6 februari 2012

Allt går...

Är känd för att vara ett rivjärn och idag växte mina horn ut ordentligt.
Var riktigt less på att inte kunna städa när vi nu har så fint inne i övrigt så sagt och gjort, jag började bära kartonger och kassar från vardagsrum och källare innan jag hämtade stegen. Sen bar jag som en galning upp för stegen. Kan ni förstå hur jäkla galen jag blev när jag var klar och stegen utburen och jag hittar två bortglömda kassar!
Sen höll Doris på att bli kvar där uppe då jag precis skulle gå ner och upptäcker henne. Jäkla katt att vara nyfiken. Hade jag inte sett henne så hade vi aldrig hört henne om hon hade skrikit där uppifrån

Sen blev det ett varv runt Sidsjön idag trots att jag inte trodde det skulle bli något. Men nog är det lite kymigt att åka sent på kvällen själv sådär.
Men jag antar att jag ser så jäkla sammanbiten ut när jag åker så ingen törs hoppa på en än då.
Nu ska jag bara lära mig att åka lite långsammare för det går lite för fort för att vara så här i början. Idag åkte jag runt på prick 20 när jag hade tänkt att det skulle ta minst 25 minuter. Tyckte ändå att det kändes som att jag tog det hyfsat lugnt.
Svettningarna efteråt visar dock på något helt annat.
Det bästa är väl att jag till och med börjar tänka på att Inte röka för nära åkning så det kanske finns hopp om att den här tjejen också kan bli rökfri en dag ;-)

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar