måndag 27 februari 2012

Men vad har hänt?!!

Tror jag blir smått galen snart (eller lite mer än vanligt då)
Hur kan alla inställningar se Helt anorlunda ut på bloggen nu då? Allt ser jättekonstigt ut och jag hittar ingenting. Ja ja, den som lever får se och jag börjar bli en hejare på att hitta allt möjligt så jag löser nog det här med =)
Bör försöka lösa mitt problem med bilderna här med + lite annat men det får bli en senare fråga.
Sen har jag ett annat problem. I fredags så köpte vi en ny hemtelefon som jag kopplade in precis lika som den förra och ändå funkar den inte! Hur är nu det möjligt?

Idag efter jobbet så tog jag en tur på stan för att kolla på lite kläder till pussgurkan men kom hem med en bikini och ett linne till Tove. Varför är jag inte förvånad? Jag har liksom en förmåga att hitta allt annat än det jag ska ha men jag får skylla på att det var så billigt ;-) Tur att jag inte kom hem med underkläder eller skor till mig själv iaf.

En ny vecka har ju börjat och helt ärligt vet jag inte hur jag ska orka. Kroppen och huvudet är helt slut efter helgen så vi får se hur det här slutar. Fasar lite för fredag kväll och matchen då jag känner på mig att det bara kommer att brusa i huvudet när veckan börjar lida mot sitt slut.
Dessutom väntar jag fortfarande på svar angående jobbet.

Förra veckan var jag ju iväg till AF ang. glasögonen och linserna men den här gången fick jag nej till linser. Var väl lite väntat men jag har dock fått linser tidigare så lite (bara yttepyttelite) förvånad blev jag när de sa nej.
I fredags var vi även iväg och fixade våra pass och jämarns vad enkelt det har blivit. Bara klick, kolla, fingeravtryck, skriva och kolla så var det klart. Ca 5 dagar skulle det ta. Helt otroligt vad tekniken går framåt.

Nu sitter jag mest och väntar på att Hasse ska komma hem från jobbet men vi får väl se när det blir. Ogillar dessa kontorskvällar hårt men det är inte mycket att göra. Tar och duschar och kanske målar naglarna under tiden så får jag se hur länge han blir där ikväll.

En dag till att bocka av.

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar