torsdag 23 februari 2012

Klapp på axeln...

Efter jobbet idag for jag ut till Birsta och köpte presenter till Mira som hon hade pekat ut igår. Känns så skönt att jag nästan är klar med presenterna och det faktiskt nästan är 3 veckor kvar till hennes födelsedag.

Sen har jag pratat med lillebror om han ev vill bo här medans vi är borta och jag hoppas att det går. Skulle vara så skönt eftersom Doris vill ha sällskap och blir så jäkla sur om hon är själv en längre tid.

Nu när våren närmar sig så blir man extra glad och upplyft när solen skiner och man hör takdropp överallt men ändå har jag haft en liten dipp idag. Vet inte varför men ibland blir det bara så.

Har iaf fått massvis gjort här hemma idag och när Hasse började skura köksluckor efter att ha mekat skoter ett tag så kändes det som att vi börjar hitta igen huset som det var för ett tag sedan.

I morgon satsar vi på att fixa pass men hur lätt är det när de bara har öppet till 16:00 alla dagar utom måndag? Den dag då Hasse sitter med papper och annat på kontoret.

Love to you all.

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar