torsdag 9 februari 2012

Myspysdag

Vilken toppendag det har varit!
Vaknade glad och sen har det bara rullat på. Har väl bara en nagel i ögat och det är att det ikväll är Idrottsgalan på Södra och jag fick då ingen inbjudan i år heller. Bitter? Ja faktiskt lite. Om man har jobbat i 4 år och galan har pågått i 3 men fortfarande inte blir bjuden så måste man fundera. Ja ja, man får sluta ta åt sig!

Men skit i det nu för nu tar vi allt det braiga.
Efter jobbet for jag ut till Birsta och träffade min, ja jag vet inte vad jag ska kalla henne... En som har kommit att bli en stor del i mitt liv iaf och som jag trivs så bra med. Vi passade på att fika och prata massa skit och vips så hade tiden bara flygit iväg. Idag fick jag träffa hennes söner och vilken fart det var på grabbarna. Kul. Varför är det så lätt? Vet inte men lite märkligt är det nog.

Hur som haver så hade jag och Hase bestämt att vi skulle köpa oss en Onepiece för våra julklappspengar så det blev en till tur till Birsta ikväll.
In på Palt och där fanns nästan samma som vi sett på nätet så vi slog till.
Sen blev det en tur till Din Sko där det inhandlades 3 par skor för ofattbara futtiga 300 balobas. Som hittat!!!

Så istället för galastassen myser jag ner mig i soffan i min nya mysdress och tar ett glas vin :-)
Nyduschad, iklädd mys med Doris =)
Tjingeling på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar