tisdag 28 februari 2012

Sprängfylld!

Vaknade till en helt underbar dag med solsken och känner mig helt sprängfylld av kärlek och glädje!
Det är en sån där dag när man känner att inget kan gå fel och gör det de så är det bara att ruska av sig.

Inser att det är 16 år sedan jag träffade Hasse och jag älskar honom lika mycket om inte mer än idag. Sen har vi våra fantastiska barn som jag älskar över allt annat.
Det är sällan jag skryter (hoppas jag) men när jag tittar på mina tjejer kan jag bara konstatera att de är vackra.
Tove som har ett otroligt utseende men som inte tänker på hur hon ser ut själv. En av de få i sin klass som faktiskt inte sminkar sig och ändå är så vacker.
Sen så har vi Mira. Med sitt busigt gulliga ansikte är hon en charm för alla vart hon än hamnar.
Kan man vara annat än stolt?
Jaha, då har jag skrytit om mina barn men jag tänker inte be om ursäkt för det :-)

Idag känner jag att jag sakta men säkert är på väg dit jag vill nå och även om inget är glömt så känns det som att säcken så smått börjar knytas ihop. Delmål 1 almost check alltså =)

Tänk om alla dagar kunde få vara så här. Vilken fantastisk känsla man skulle gå omkring med då. Fast då skulle man kanske inte uppskatta det lika mycket.


Åren går. Det här var ett tag sedan.
 Får se om jag kommer med en uppdatering senare ikväll.

Tjingeling så länge =)

1 kommentar:

  1. Det är såna dagar man lever länge på .....så har kvar den i minnet när det känns svårare <3
    KRAM!!

    SvaraRadera