tisdag 14 februari 2012

Vilken dag!

Ja vad säger man?
Det har varit en riktigt bra dag med en hel del gjort på jobbet idag.
Skrev ett inlägg om att det slösas allt för mycket på alla hjärtans dag men jag fick en bra dyr själv.
Skrev i lördags om att jag hade ett hum om vad som skulle ske men trodde nog inte riktigt på det som blev sagt.
Idag fick jag ett samtal från Hasseman där han säger att jag ska hämta resekataloger. Det blev en resa för hela familjen som present och det är väl toppen!
Så krasst sett så blev min present mycket dyrare än jag trodde men så uppskattat. Efter mycket bläddrande och tittande så blir det nog Egypten i April.
Ska bli helt underbart med en resa för familjen :-)

Själv fick jag ett återuppväckt tips via FB igår så jag köpte ett "brolås" så att vi kan låsa vår kärlek till varandra. Att Ge med kärlek är = att Få med kärlek.

Om du var ett hav, vore jag en våg. Om du var vidderna, ville jag va vinden. Men jag skulle inte va nånting om du inte fanns... "Strömstedt"

Älska och låt dig älskas. En dag blir allt rätt :-)

Tjingeling så länge =) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar