tisdag 7 februari 2012

Så himla trött!

Har varit så himla trött idag/kväll då det blev en vaken natt inatt.
Har mycket att fundera på och nu vill jag bara att Hasse får en tid på sjukhuset för att se hur allt ligger till. Sen skulle jag vilja att allt blev klart med jobbet så att jag vet att jag har jobb ett tag till.

Jag har som vanligt svårt att släppa saker innan det är helt utrett och så även nu. Saknar en del pusselbitar innan jag kan få till ett avslut och börja på nytt igen. Jag hoppas att det kommer nu snart så att man kan trycka på startknappen för något helt nytt.
Hade gärna sett att det skedde förr än senare.

Pga kyla och trötthet så blev det ingen skidåkning idag. Man måste inse sina begränsningar och idag hade jag nog inte tagit mig uppför den första backen utan att måsta vända och då finns ingen mening med det hela.
Det blir nya tag imorgon istället :-)

Tjingeling så länge =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar