onsdag 8 februari 2012

Fan va duktig jag känner mig :-)

Ja då var kvällens skidpass avklarat. Det blir bättre och bättre så jag får nog hålla mig till ca 20 minuter för idag tyckte jag att jag tog det lugnt men det flöt på så bra ändå.
Börjar faktiskt bli lite stolt över mig själv och min motivation. Att Hasse tycker jag är så duktig ger mig en rejäl sporre att fortsätta med.

Idag tog vi en lunch på stan innan jag gick iväg och solade en stund. Det är så skönt att ligga där i värmen och att man får lite färg på kroppen är ju inte heller fel ;-)

På tisdag är det Alla Hjärtans Dag men vi tänkte mysa till redan på lördag med god mat och allt som hör till. Har funderat på en present men jag kan inte komma på något. Blommor är liksom så tråkigt och en ny skoter har jag inte råd med ;-) Nä, jag vill hitta något bra och personligt. Nu blev det lite tokigt Hasseman :-)

Imorgon blir det till att titta på en Onepiece för nu Ska jag köpa en!

Tjingeling från "frökenförsökervaralitesportigiaf" =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar