onsdag 9 november 2011

Är det dax nu?

Var på skolan och hade utvecklingssamtal med Tove och hennes mentor i eftermiddags.
Det är skönt att höra att hon är en glad, snäll och omtyckt tjej men jag blir lite nervös när man hör att hon ligger efter i kärnämnena.
Det blir en tjej som kommer att få plugga som attans om hon ska hinna ikapp allt.
När vi sen hämtade Mira så blev man inte lyckligare. Jag möts av en hes tjej med halsont så nu är det nog dax för den årliga förkylningen. Det är tur att de så sällan är sjuka våra tjejer men de brukar drabbas än värre då de verkligen åker på någon sjukdom.
Vi får väl se hur det ser ut i morgon bitti.
Kvällen avslutades med en bit ostkaka så nu blir det TV och förhoppningsvis har jag några som vill wordfeuda med mig också. Det där är en sjukdom jag måste skriva mer om en annan gång.
Tack till er alla som läser, nu är jag över 1000 och det känns helt otroligt!
I morgon måste jag in på Stadium och kolla om jackan jag ville ha är kvar och inhandla lite skumpa ;-)
Det ska va gott att leva!

Tjingeling på er =)

2 kommentarer:

  1. Det är ju omöjligt att vinna över dig på Wordfeud ! ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha, nä snart tar du mig ;-)

    SvaraRadera