tisdag 15 november 2011

Ibland har man tur!

Igår kväll satt Hasse och masserade hårbotten på mig och det var så skönt.
Jag slappnade av otroligt mycket och det hjälper mycket mot nacken det.
Hur som helst så blev vi toktrötta och somnade båda två i soffan. Det är mindre kul att vakna klockan 03:00 i soffan en vardag. Det var bara att borsta tänderna och krypa ned i sängen för att fortsätta sömnen där.

Den här dagen bara rusade iväg måste jag säga.
Ikväll så var Mira med sin killkompis igen och Tove for till stallet. Då passade jag och Hasse på att fixa sista presenten och så kollade vi på kök. Kul att titta och Gud så sugen man blir att göra om.

Sen kom världens bästa mamma med bullar och långpannekaka som hon hade lovat Tove och tårtan kommer på torsdag.
Jag säger ju det, ibland har man tur!
Tack mamsen! Det var guld värt.
Nu ska jag kolla på House så här avslutar jag.

Tjingeling alla glada =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar