onsdag 23 november 2011

Bokat och klart

Då var det bokat och klart då. Biljetter till Stockholm Horse Show på lördag och hotell är nu klart. Ingen rast och ingen ro men vilken upplevelse det kommer att bli. Så lördag morgon blåser vi ner till Stockholm och får förhoppningvis en magisk dag/kväll med många minnen att bevara. Nu får jag bara inte glömma att tömma kameran innan vi åker!

Imorgon är det basket igen och vi möter serieledarna Borås. Det här blir en kraftmätning och jag hoppas och tror att vi går vinnande ur striden.

På fredag ska jag på utprovning av kläder inför tisdagens modevisning i In Gallerian.
Det ska bli kul att se vilka kläder man ska visa upp. Sen ska det bli himla roligt att få uppleva den flickdröm man en gång hade och som nu 20 år senare blir sann. Jaa jag vet, det Är 20 år för sent men vad gör väl det? Jag ska iaf gå mannekäng en gång i mitt liv och jag tror jag kommer tycka det både är kul och sjukt nervöst.

Tror nästan jag får hoppa över måndagens firande för det känns inte som att jag har tid med det. Fast då blir jag ju utan paket och jag är ju barnsligt förtjust i paket fortfarande. (Även om jag inte önskar mig något)

Tjingeling =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar